הדפסה על ספלים

הדפסה על ספלים

הדפסת לוגו תמונה או מלל למיתוג או למתנה

 

הדפסה על ספלים - קבלו את הספל הייחודי שלכם

מחפשים מתנה שימושית ומקורית גם יחד שתשמח כל אחד? רוצים אמצעי שיווק נהדר לעסק שלכם? הדפסה על ספלים היא הפתרון. כל דבר אפשר להדפיס וכשהספל הוא אישי, ונעשה בו שימוש בקפה של הבוקר, המסר המודפס עליו כל העת מול העיניים. “האבא הכי שווה בעולם”, “האימא הכי מתוקה”, “העובדת המצטיינת” ועוד המון רעיונות. בעצם כל דבר שרק תרצו אפשר להדפיס על ספל. איך זה עובד? על ספלים עם הדפסה אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

איך עובדת הדפסה על ספל?

תהליך הדפסה על ספל בליגרף הוא פשוט וישיר. ראשית, אתם בוחרים את סוג הספל שאתם רוצים להדפיס עליו. אנו מציעים אפשרויות שונות, כולל קרמיקה, פורצלן וספלים שקופים. לאחר מכן, אתם מספקים את העיצוב או התמונה שאתם רוצים להדפיס על הספל. אתם יכול להעלות אותו באינטרנט או להביא עותק פיזי לסניף בתל אביב. ברגע שנקבל את העיצוב שלכם, צוות המומחים שלנו ישתמש בטכנולוגיה חדישה כדי להדפיס את התמונה על הספל באמצעות דיו באיכות גבוהה. התוצאה היא הדפס תוסס ועמיד שלא ידהה או מתקלף גם לאחר שימוש חוזר וכביסה. 

הדפסה על ספלים

רוצים לשמח את סבא וסבתא? שהעובדים שלכם יזכרו אתכם לטובה? כוס הקפה זה הדבר הראשון שאנו מוזגים לעצמנו בבוקר ויכול להיות נחמד שתהיה עליה איזו ברכה אישית, תמונה מקסימה של הילד או הילדה שלנו, איחולים ומסרים חיוביים היוצרים חיוך קטן על הבוקר.

הדפסה על ספלים  זו מתנה אישית ומקורית שהיא גם מזכרת נעימה ופריטים ממותגים הם אחת מהקטגוריות המתפתחות ביותר בתחום המזכרות והמתנות באירועים. בזכות טכנולוגיה מתקדמת ואמצעי ייצור משוכללים קל כיום לבצע הדפסת תמונה על ספל עם חותם אישי כלשהו, כיתוב משעשע, ברכה או כל דבר שרוצים, כולל לוגו חברה.

ספל עם הדפסה הוא מאוד יעיל בתחום היח”צ והפרסום. כי אין מי שלא אוהב מתנות ואם אפשר גם למתג אותן  ולחלק לעובדים וללקוחות, אז למה לא. מתנות נחמדות, שימושיות ומשמחות.

הדפסת תמונה על ספל

טרנד ההדפסה על ספלים הפך לטרנד מאוד חם. כאשר רוצים לשלב יצירתיות עם מוצר שהוא שימושי וגם גורם להנאה ולצקת לתוך זה אמירה אישית, משהו בעל ערך רגשי, משפט שנון או מצחיק או כל דבר אחר שמתחשק לכתוב או להביע, הדפסה על ספלים זו דרך נהדרת לכך.

לכיתוב אפשר גם להוסיף תמונה יפה ומיוחדת, ואז המתנה היא בכלל מושלמת. כי בכל הקשור להדפסה על ספלים, השמים הם הגבול. אפשר למעשה לבחור כל תמונה מהטלפון האישי או מהמחשב, להוסיף טקסט, לקבוע איפה הוא ימוקם, הצבע והגודל שלו ואם רוצים אלמנטים נוספים, וכל זה נשלח להדפסה על ספל.

אפשר להוסיף סמלים ואיורים שונים או את לוגו החברה. ההדפסה מתבצעת על החלק החיצוני של הספל, ברקע לבן, ואת הצבע המקורי של הספל אפשר לראות על הידית ועל חלקו הפנימי.

ספל עם הדפסה

ההדפסה על ספלים נעשית בשיטה הנקראת סובלימציה, האצלה, המאפשרת הטמעה חזקה של הצבע בחומר ועמידות גבוהה שלו. ההדפסה אינה דוהה ואינה מתקלפת, גם בטמפרטורות גבוהות.

למי מתאים ספל עם הדפסה? לדוגמא, ספל בעיצוב מקורי עם אמירה אישית אפשר להביא לבן או בת זוג, למשל, תמונה עם כיתוב רומנטי. לסבא וסבתא אפשר להביא ספל עם תמונה של הנכדים או כל המשפחה. מתנה נהדרת שבטוח תתקבל בהרבה אהבה ושמחה.

האפשרויות לעיצוב ספל עם הדפסה הן אינסופיות. אתם יכול להדפיס תמונה מועדפת, הצעת מחיר מצחיקה, לוגו לעסק שלכם, או כל דבר אחר שמתאים לכם. זוהי דרך מצוינת להוסיף מגע אישי לספל שלכם, או ליצור מתנה ייחודית ובלתי נשכחת עבור מישהו מיוחד.

הדפסה על ספל שקוף - טוויסט ייחודי

אם אתם מחפשים טוויסט ייחודי לספל המסורתי, שקלו להדפיס על ספל שקוף. הספלים השקופים של ליגרף עשויים מזכוכית איכותית, ותהליך ההדפסה יוצר אפקט פרוסט המבליט את התמונה או העיצוב. זוהי דרך מצוינת להוסיף נופך של אלגנטיות לספל שלכם, או ליצור מתנה מיוחדת במינה שבטוח תרשים.

 

אז אם אתם מחפשים דרך להוסיף נופך אישי לשגרת הבוקר שלכם או ליצור מתנה ייחודית, שקול לקבל ספל עם הדפסה מליגרף. שירות הדפסת הספלים שלנו מציע הדפסים באיכות גבוהה על מגוון סוגי ספלים , כולל ספלים שקופים, והצוות הבקיא שלהם תמיד מוכן לעזור לך בתהליך. האפשרויות לעצב את הספל שלכם הן אינסופיות, מה שהופך אותו לרעיון מתנה נהדר לכל אירוע, או דרך ייחודית לקדם את העסק או המותג שלכם. אז למה להסתפק בספל פשוט ומשעמם כשאפשר לקבל ספל מותאם אישית?