הדפסה על קוביות עץ

הדפסת תמונות על קוביות עץ

הדפסת תמונות על קוביות בלוק עץ, ניתן להדפיס בכל צבע בכל כמות ללא צורך בגלופה. מצוין כמזכרת או מתנה למשפחה, בן / בת זוג ועוד.

הדפסה על בלוקי קוביות מעץ

בשנים האחרונות, הביקוש להדפסה על בלוקי קוביות מעץ לא מפסיקה לעלות. נראה שהישראלים הבינו שמדובר באחת המתנות השוות שאפשר להעניק למישהו, כזאת שמלאה ברגש אבל לא מוותרת לרגע על הסטייל. עם זאת, יש עדיין לא מעט אנשים שלא מודעים לאפשרויות הרבות שהדפסה על בלוקי עץ יכולה להעניק להם. במיוחד בשבילכם הכנו את המאמר הזה, שיסכם את כל מה שצריך לדעת על המתנה שכבשה את המדינה.

בלוקי עץ עם תמונה

הטירוף אחר בלוקי עץ עם תמונה התחיל אי שם לקראת אמצע העשור הקודם. יותר ויותר עסקים הציעו את האפשרות להדפסה של תמונות על בלוקי עץ, והאנשים התאהבו ברעיון. לא כל עסק של הדפסות היה יכול להציע ללקוחות שלו את השירות הפופולארי, לכן היה צורך בעבודה קשה ובתכנון מוקפד על מנת ללמוד את סודות העבודה. מאז ועד היום, העבודה על בלוקי עץ עם תמונה רק השתכללה וחידשה את עצמה.

הדפסת תמונות על בלוק עץ

על מנת לבצע הדפסת תמונות על בלוק עץ, יש צורך להשתמש במכונה מיוחדת שמבצעת הדפסה תרמית של התמונות המיועדות. לאחר מכן, צריך להדביק את התמונות המודפסות על הבלוק בצורה מדויקת, כך שהן יתאימו בדיוק לגבולות הבלוק. כך, מתקבלת מתנה מהממת שיכולה להעלות מחדש רגעים מרגשים, מצחיקים או כאלו שפשוט אסור לשכוח.

הדפסה על קוביות עץ

בעקבות ההצלחה הגדולה של בלוקי עץ עם תמונה, נכנס שחקן חדש למגרש: הדפסה על קוביות עץ. העיקרון נותר דומה, הדפסה והדבקה של תמונות אהובות, רק שעם הקוביות נכנס עולם חדש של אפשרויות. עכשיו, הלקוחות יכולים לעצב את כל פאות הקובייה, לשחק עם התמונות וליצור חוויה ויזואלית של ממש. הדפסה על קוביות עץ לוקחת את משימת ההדפסה צעד אחד קדימה והופכת את המתנה הזו למיוחדת ומרגשת הרבה יותר.

הדפסת תמונות על קוביות עץ

הליך של הדפסת תמונות על קוביות עץ הוא הליך די דומה להליך הדפסת תמונות על בלוק עץ, אך עם הבדל מרכזי אחד: כמות התמונות המודפסות. בעוד שעל בלוק עץ לרוב נדפיס תמונה אחת, הדפסת תמונות על קוביות עץ מאפשרת לנו לעשות שימוש בכמה תמונות, שיכולות להופיע על ארבעת הפאות של הקובייה. על מנת להעניק ללקוחות שלנו את הטוב ביותר, אנחנו עושים שימוש במדפסות המתקדמות ביותר בכדי לוודא שכל התמונות יוצאות מושלמות. גם תהליך ההדבקה משתנה, מתארך מעט אבל הוא מפיק תוצאות מדהימות.

אנחנו בליגרף מבצעים הדפסות מקצועיות על בלוקי קוביות מעץ כבר תקופה ארוכה. כל המוצרים שלנו מיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר שיבטיחו שהבלוק וההדפסות שעליו יישארו לאורך זמן. במידה ואתם רוצים לעצב קובית או בלוקי עץ עם הדפסים מרגשים משלכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון: 073-781-9900.