שילוט פולט אור | שילוט מחזיר אור

שילוט מחזיר אור

שילוט פולט אור תיקני לפי דרישות פיקוד העורף.

בשימוש בדרך כלל במקלטים מרחבים מוגנים בנייני ציבור ואתרי בניה. מאיר באזורים חשוכים.

שלטים מחזירי אור מתאימים כשלטי הכוונה, בוהק מול תאורה נגדית.

 

שילוט פולט אור

במידה והייתם במבנה ציבורי לאחרונה, סביר להניח שנתקלתם בשילוט פולט אור. לרוב כלל לא נשים לב אליו, אך במקרי חירום הוא יכול לעשות הבדל גדול. שילוט פולט אור הוא פריט חובה במבנים רבים, אך מה אתם באמת יודעים עליו? בשביל לעשות קצת סדר, הכנו לכם את המאמר הזה שיסביר לכם את כל המידע שחשוב להכיר על שילוט פולט אור.

מהו שילוט פולט אור?

כשמו כן הוא, שילוט פולט אור הוא שילוט אשר פולט את האור המשתקף עליו. כך, ניתן לראות בקלות את הכתוב על השלט בכל שעה ובכל מצב. במרבית המקרים, השלט יעוצב בצורה מלבנית, יהיה בעל רקע צהבהב ויכלול כיתוב בצבעים מנוגדים ובולטים כמו ירוק, כחול או אדום.

ממה עשוי שילוט פולט אור?

בכדי לבצע את האפקט המיוחד שלו, שלטים פולטי אור נעשים ונצבעים בצבעים מיוחדים הפולטים אור. מהרגע שהצבע מתייבש, הוא מתחיל להחזיר את האור בחדר ולהדגיש את המסר שעליו באופן ברור. הצבעים המיוחדים מגיעים במגוון צבעים, לרוב צהוב, ירוק ואדום.

שילוט פולט אור – למי הוא מתאים?

מרבית הלקוחות שמחשפים שלטים הפולטים אור הם בעלי עסקים שונים. החל ממסעדות, אולמות קולנוע או אירועים, מרכזי קניות ובילוי ועד לעסקים פרטיים וקטנים יותר – שלטים אשר פולטים אור יכולים לסייע בניהול נכון ומהיר יותר במקרי חירום. לרוב, שלטים אלו ישמשו לזיהוי וסימון של דרכי היציאה מהמבנה או יראו הוראות הפעלה במקרים של מצב חירום.

האם יש תוכן שחייב להיות מודפס על שלט פולט אור?

לפיקוד העורף יש כמה תקנות בנוגע לשילוט פולט אור, בעיקר כאשר הוא כולל מידע חשוב. בכל עסק, על ארון החשמל וארון כיבוי האש להיות מצוידים בשלט מסוג זה, בכדי שיהיה קל למצוא אותם גם במצבי קיצון. בנוסף, גם את יציאות החירום יש לסמן באמצעות שלטים אלו, בעיקר במקומות גדולים והומי אדם.

שילוט פולט אור בעיצוב אישי – יש דבר כזה בכלל?

בוודאי שכן! באמצעות מכשור מתקדם ועבודה נכונה, ניתן לעצב גם שלטים פולטי אור בקלות. חשוב לזכור שעל השלטים להתאים למבנה אליו הם מיועדים, כך שהתאמה אישית יכולה להציל חיים. בעת ההזמנה של שילוט פולט אור בעיצוב אישי, חשוב להבין מראש מהם הצרכים של העסק. מהם המקומות שזקוקים להכוונה? איך מעבירים את המסר במספר המילים המועט ביותר? ככל שתבינו את הצרכים שלכם מוקדם יותר ולעומק יותר, כך תוכלו להכין שלט פולט אור מדויק יותר.

אנחנו ב “ליגרף אל בע”מ” שמחים להציע ללקוחות שלנו שילוט פולט אור מתקדם וחדשני, שעומד בכל התקנים הנדרשים על ידי פיקוד העורף. במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם רוצים כבר לבצע הזמנה של השלט הבא שלכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בהקדם!