הדפסת תוכניות בנייה (גרמושקות)

הדפסת גרמושקות - תוכנית בניה

הדפסת פלוטר- תוכניות בנייה (גרמושקות) על נייר דק, בצבע או בשחור לבן.

ניתן לקבל מגולגל או מקופל.

הדפסת גרמושקות – מה זה בעצם אומר? אם נכנסתם לכתבה הזו, סימן שאתם יודעים מה הביטוי הזה אומר או שאתם סקרנים לגלות את התשובה. לא משנה מהי הסיבה, בואו נעשה סדר עבור כולם. למי שלא יודע, גרמושקות הן למעשה שם אחר לתוכניות בנייה, אותן תוכנות שמשרתות את צוותי הבנייה המקצועיים כאשר הם מביאים לעולם בניין חדש ובטיחותי.

מה מיוחד בהדפסת גרמושקות?

הדפסת תכניות בניה דורשת תשומת לב ודיוק אחר מאשר אלו שנדרשים בהדפסת כל מוצר אחר. מי שבא מעולמות הבנייה יודע שכל גרמושקה צריכה לקבל היתר בנייה על ידי הוועדה המקומית בה הבניין נבנה, כלומר לקבל אישור שתוכניות העבודה שלהם הן בטיחותיות ואיכותיות מספיק ולקבל את האסמכתא לצאת לדרך. העובדה הזו הופכת את משימת ההדפסה לרגישה במיוחד.

על מנת לוודא שהגרמושקה שאתם מגישים ברורה מספיק, חדה מספיק ותקבל את אישור הוועדה, יהיה עליה להיות מודפסת בצורה האיכותית ביותר. המדפסת בבית אינה מספיקה, לכן חשוב לבצע את העבודה אצל עסק להדפסה שביצע מספר רחב של הדפסות גרמושקות במהלך השנים.

הדפסת תוכניות בנייה – איך זה מתבצע?

בסיס העבודה הוא די דומה להדפסה של כל מוצר אחר אצלנו בחברה. ראשית, נצטרך שתעבירו אלינו את תוכנית הבנייה שלכם, ההמלצה היא להעביר את הקובץ באופן ממוחשב, מה שיקל על העבודה ויאפשר לנו לבצע אותה במהירות גבוהה יותר. לאחר מכן, נתאים את הקובץ לדפי הגרמושקה, נוודא שהכתב ברור ונדפיס אותה. משום שמדובר במספר רב של דפים, תהליך ההדפסה לרוב ארוך יותר מתהליך הדפסה רגיל, ויש לתת לגרמושקה המודפסת זמן להתייבש במטרה למנוע מריחה לא רצויה של הדיו.

למה אני לא יכול להדפיס את הגרמושקה שלי בבית?

מעבר לרגישות של המסמך, חשוב לזכור כי כל גרמושקה מורכבת ממספר דפים ארוכים בהרבה מהממוצע, שלרוב יהיו מחוברים אחד לשני ולא נוח ( ובינינו, קצת בלתי אפשרי ) להדפיס אותו במדפסות הביתיות. בעוד שהמדפסות הביתיות לרוב מדפיסות על דפים בגודל A4 ואולי A5, הגרמושקה מודפסת על דפים ברוחב של כ-90 ס”מ ( בגרמושקות הרחבות יותר ) ובאורכים שהמדפסת הביתית פשוט לא יכולה להתמודד איתם. לכן, חשוב להשאיר את העבודה למקצוענים על מנת לוודא שאתם מקבלים את התוצר האיכותי ביותר בנמצא.

האם ניתן להדפיס מספר עותקים של תוכנית הבנייה שלי?

כמובן, אנחנו לא מגבילים את מספר הגרמושקות שניתן להדפיס בהזמנה אחת. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון כי מרבית האנשים בוחרים להדפיס בין שלושה לשישה עותקים של תוכנית העבודה, משום שגם אנשי המקצוע השונים זקוקים להעתק של עבודות הבנייה. לפני ביצוע ההזמנה, כדאי שתבינו עם עצמכם מהו מספר העותקים האידיאלי בעבורכם. צרו קשר עם חברת ליגרף עוד היום ונשמח לייעץ ולעמוד לשרותכם!